12 listopada, 2011

00 PROLOGUE


- Wspaniały występ utalentowanej panny Melanie Moore! Dziękujemy serdecznie!.
Lekko drżały mi ręce. Bałam się pierwszych taktów, ale po wejściu uczucia opadły i poszło. Byłam po prostu  muzyką. Po skończonym utworze, wstałam i ukłoniłam się w stronę do publiczności. Wreszcie mi się udało, odniosłam sukces. Zobaczyłam pełne uznania spojrzenia znajomych i ważniejszych osób. Wszystkie osoby na sali powstały, klaszcząc z uśmiechem na ustach, a na środku moi rodzice. Reflektory lekko mnie oślepiały, jednak ich ciepłe wsparcie czułam aż tu na scenie. Jednak mama miała rację, nic nie pójdzie na marne – ciężko na to pracowałam. Kupię jej bransoletkę u Swissa, podjęłam szybką decyzję. Ukłoniłam się ponownie. Wspierała mnie przez ten cały czas. Popatrzyłam na bok, skąd dochodziło najgłośniejsze klaskanie...Uśmiechnęłam się szeroko i puściłam mu oczko a w odpowiedzi  jego dłuższe loczki lekko się zatrzęsły i pojawiły się urocze dołeczki. Po tylu przejściach, cały mój. Na dole przy samej scenie widziałam cztery wiwatujące sylwetki młodych mężczyzn.. Jednak  zdążyli - pomyślałam z uznaniem. Wiedziałam że podjętej decyzji nie będę żałowała choć była bardzo trudna. To był ciężki rok, ale osiągnęłam cel i teraz jestem pewna że było warto.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wreszcie założyłam bloga o One Directon. Prolog jest dosyć zagadkowy, to przedsmak tego co na was czeka w mojej głowie, teraz muszę to przelać poprzez klawiaturę. Czekam na wasze domysły i opinie. Jedno jest pewne, będzie dużo niespodzianek i zwrotów akcji!  Mam zamiar dodawać systematycznie rozdziały, ale zobaczymy jak to będzie. Możecie się ze mną skontaktować przez twitter'a.

xoxo

3 komentarze:

  1. aaaaaa! Już się zakochałam w tej historii, i czekam na następne rozdziały! Ale tajemniczo kochana! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo bardzo tajemniczo :O ciekawe,ciekawe,czekam na kolejny rozdzial :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajemniczo ^^ i dobrze. Wydaję mi się, że główna bohaterka jest z Harrym.
    sądzę, że Twoje opowiadanie będzie ciekawe. Mam nadzieję, że pierwszy rozdział pojawi się szybko.
    Czekam <3

    OdpowiedzUsuń